luni, 7 ianuarie 2013

TOM KENYON vine la Viena pe data de 20 aprilie 2013





Dragii mei, asa cum ne-a obisnuit deja, TOM KENYON (Hathor) vine la Viena pe data de 20 aprilie 2013. 

Tema seminarului este The Fulcrum Point (fulcrum point fiind zona de presiune intre forte opuse - punctul de sprijin pentru o parghie). Pe masura ce Pamantul intra intr-un ritm accelerat de modificari globale, aceste puncte de sprijin din viata noastra devin tot mai intense. In acest seminar Hathor, unic, de o zi, vom lucra cu propriile noastre puncte de sprijin, din perspectiva faptului ca ele sunt agenti de evolutie, atat pentru schimbarea personala, cat si colectiva.

Pretul este, ca si in anii trecuti, 180 euro

Va rog sa va anuntati intentia de a participa, trimitandu-mi un mail cu numele intreg si adresa de mail, in caz ca este alta decat cea de pe care imi scrieti. Plata se face acolo. Eu doar va inscriu, ca sa se stie cate persoane vin din Romania si sa li se rezerve scaune in cadrul locurilor disponibile din sala. (anul trecut, cu cateva zile inainte de seminar, nu mai erau locuri, de exemplu). 
Burgi (doamna care organizeaza) este in muntii Nepalului, astfel incat ar fi de preferat sa-mi scrieti mie si nu ei, intrucat ii este greu cu internetul. Lista pe care o fac eu este onorata de Burgi.

Cu drag, Monica Visan ...   http://www.editura-foryou.ro/